Serveur pédagogique du lycée Jean Bart

Liste des services pédagogiques. Portail pédagogique ;. Serveur dexercices et de devoirs ;. Base de donnés de molécules. Le système de réservation de salles. Le Wiki des profs de physique. Zone de concertation ;. Le Wiki des profs de SVT. Zone de concertation ;.

OVERVIEW

The domain pedago.lyceejeanbart.fr presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the higher page views).

PEDAGO.LYCEEJEANBART.FR TRAFFIC

The domain pedago.lyceejeanbart.fr is seeing a variation quantities of traffic all through the year.
Traffic for pedago.lyceejeanbart.fr

Traffic ranking (by month) for pedago.lyceejeanbart.fr

Traffic ranking by day of the week for pedago.lyceejeanbart.fr

LINKS TO PEDAGO.LYCEEJEANBART.FR

WHAT DOES PEDAGO.LYCEEJEANBART.FR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of pedago.lyceejeanbart.fr Mobile Screenshot of pedago.lyceejeanbart.fr Tablet Screenshot of pedago.lyceejeanbart.fr

PEDAGO.LYCEEJEANBART.FR SERVER

We found that a single page on pedago.lyceejeanbart.fr took zero milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so I consider this site not secure.
0 sec
176.31.117.90

SERVER SOFTWARE

We observed that pedago.lyceejeanbart.fr is utilizing the Apache/2.4.29 (Debian) server.

Serveur pédagogique du lycée Jean Bart

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain states the following, "Serveur dexercices et de devoirs ;." I observed that the web site also said " Base de donnés de molécules." They also stated " Le système de réservation de salles. Le Wiki des profs de physique. Zone de concertation ;. Le Wiki des profs de SVT. Zone de concertation ;."

SEE OTHER BUSINESSES

Tecomah - TECOMAH

Bienvenue sur la plateforme pédagogique de Tecomah.

Plateforme Pédagogique de lUFR des Sciences de la Vie

Des étudiants, les Acolytes Anonymes.

Pedagogías Alternativas

Jueves, 6 de marzo de 2008. MARIA MONTESSORI, METODO O MODELO. María Montessori, influenciada por las ideas surgidas después de la Revolución Francesa. De educación de niños anormales planteados por Jean Itard y Edouard Seguín, inicia la aplicación de un método pedagógico científico sustentado en el modelo. Médico antropométrico de esa época, caracterizado por la observación. De acuerdo con éstas el aprendizaje. De niños minusválidos, desfavorecidos y discapacitados; apli.